PROGRESO | WEBESTEEM | ART&DESIGN MAGAZINE 
Forum webesteem Strona Główna webesteem:forum

   Regulamin | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Statystyki | Ostatnie tematy | RSS | Rejestracja | Profil | Skrzynka | Zaloguj

maciejbodek.com
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum webesteem Strona Główna | fotografia : prezentacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
insmac




Od: 2007.05.23
Posty: 52
Skąd: 100lychnaya

PostWysłany: 2007.05.23 0:35    Temat postu: maciejbodek.com

Witam,

Machnalem niedawno proste portfolio do prezentacji mojej fotografii. Zapraszam do obejrzenia.

http://maciejbodek.com

Enjoy,

Pozdrawiam

M.



http://maciejbodek.com
^
Odpowiedz z cytatem
MIKolas




Od: 2005.10.05
Posty: 433
Skąd: wwa

PostWysłany: 2007.05.23 0:49    Temat postu:

bardzo zgrabne
pzrejrzysta intuicyjna nawigacja

w zasadze jedyne do czego można by sie przyczepić to validatory, ciut za duze, ale z drugiej strony zgodność z w3c sie chwali
^
Odpowiedz z cytatem
uruk666




Od: 2006.12.29
Posty: 314
Skąd: lyck

PostWysłany: 2007.05.23 7:12    Temat postu:

jaj wejdziesz głębiej w galerii powiedzmy strona 5, klikasz miniaturkę, wyświetla się powiekszone zdjęcie, to niestety naciskam strzałkę w przeglądarce "wstecz" i wracam do początku galerii a nie do 5. strony.
^
Odpowiedz z cytatem
wlodi




Od: 2007.02.01
Posty: 752
Skąd: wawa

PostWysłany: 2007.05.23 10:04    Temat postu:

a ja z kolei spytam czym pstrykasz i generalnie chodzi mi o te jasne szkielka :)
pewnie jakies F1,2-F1,4 i nie wyglada mi to raczej na cyfre, mam racje?



Mesmerik T-shirt Label
substancja | SubStudio | flicek
^
Odpowiedz z cytatem
wlodi




Od: 2007.02.01
Posty: 752
Skąd: wawa

PostWysłany: 2007.05.23 10:12    Temat postu:

ahh no i nie napisalem, ze fotki sa bardzo fajne! ;)


Mesmerik T-shirt Label
substancja | SubStudio | flicek
^
Odpowiedz z cytatem
insmac




Od: 2007.05.23
Posty: 52
Skąd: 100lychnaya

PostWysłany: 2007.05.23 11:38    Temat postu:

@uruk666 - racja, do poprawienia, a przynajmniej tak mi sie wydaje :)
@wlodi - bardzo roznie, 35 mm lustrzanka z 50 1.4, 85 1.8, sredni format, cyfra z jasna 50... 2/3 zdjec to analog, reszta DSLR :)



http://maciejbodek.com
^
Odpowiedz z cytatem
daauyi




Od: 2002.09.24
Posty: 1187
Skąd: UE

PostWysłany: 2007.05.23 14:08    Temat postu:

insmac napisał(a):
35 mm lustrzanka z 50 1.4, 85 1.8


manual czy af?

zdjecia bez wiekszych wrazen, ale ladne. ja ostatnio zachorowalem na sieffa wiec moze dlatego zwykle 50mm jakos tak za spokojnie mi wyglada i nie robi wrazenia ;)



ujemuje
^
Odpowiedz z cytatem
insmac




Od: 2007.05.23
Posty: 52
Skąd: 100lychnaya

PostWysłany: 2007.05.23 14:43    Temat postu:

daauyi napisał(a):

manual czy af?


AF, Minolta Dynax + Canon, Nikon...manualnie to obecnie Olympus OM i sredni format.

Cytat:

zdjecia bez wiekszych wrazen, ale ladne. ja ostatnio zachorowalem na sieffa wiec moze dlatego zwykle 50mm jakos tak za spokojnie mi wyglada i nie robi wrazenia ;)


No Sieff to klasa, piecdziesiat lat pracy :)



http://maciejbodek.com
^
Odpowiedz z cytatem
daauyi




Od: 2002.09.24
Posty: 1187
Skąd: UE

PostWysłany: 2007.05.23 15:21    Temat postu:

insmac napisał(a):
daauyi napisał(a):

manual czy af?


AF, Minolta Dynax + Canon, Nikon...manualnie to obecnie Olympus OM i sredni format.

Cytat:

zdjecia bez wiekszych wrazen, ale ladne. ja ostatnio zachorowalem na sieffa wiec moze dlatego zwykle 50mm jakos tak za spokojnie mi wyglada i nie robi wrazenia ;)


No Sieff to klasa, piecdziesiat lat pracy :)


no wlasnie cos tak czule nosem tem OMka. kocham ten aparat :)

a Sieff, no klasa, klasa. kupilem sobie jego album z Taschena. cos fantastycznego :] az aparat sam pcha sie w dlon :]



ujemuje
^
Odpowiedz z cytatem
insmac




Od: 2007.05.23
Posty: 52
Skąd: 100lychnaya

PostWysłany: 2007.05.23 15:35    Temat postu:

Te wielkoformatowe albumy sa niestety dosc drogie i nie tak latwo dostepne, ale za to jakie wydanie... :)

Ja lubie serie Taschena "25", format A5, dobry papier i ~800 stron za 49 PLN lub mniej, cena rozsadna, a pozycje fajne - np. "20th century photography", gdzie jest duzo fajnych postaci, a potem mozna juz poszukac w sieci dokladniej.

A OM jest fajny, matowka jasna a wizjer tak wielki, ze czacha dymi. Trafil mi sie kompletnie nieuzywany egzemplarz, w stanie idealnym za dwie stowki :)



http://maciejbodek.com
^
Odpowiedz z cytatem
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum webesteem Strona Główna | fotografia : prezentacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

FAQ


serwery wirtualne, tanie domeny

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

86606949

Page generation time: 0.0332s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug off