Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reanimator moderator

Od: 2003.06.05 Posty: 447 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2006.04.24 13:36 Temat postu: |
|
|
Gniota robia nawet zespoly 50-cio osobowe. Stick to the subject :P
reanimacja CG Blog |
|
^ |
|
|
maxton

Od: 2002.10.24 Posty: 1333 Skąd: Pupulon
|
Wysłany: 2006.04.24 13:43 Temat postu: |
|
|
subject, subjectem niech sie kolega wyspecjalizuje i dolaczy do jakiegos teamu (nawet jesli ma byc potem jednym z 50 ojcow gniota:) |
|
^ |
|
|
empir

Od: 2005.06.30 Posty: 310 Skąd: Częstochowa
|
|
^ |
|
|
stefan_70
Od: 2006.04.23 Posty: 9 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2006.04.24 15:46 Temat postu: |
|
|
No to wielkie dzięki za wszelakie informacje.
A co do wieloosobowych gniotów to ostatnimi czasy EA dało ciała z grą The Godfather ;).
Ja jednak pozostanę przy Game Maker :).
Veni, Vidi, Vici - czyli dla tych co nie znają wcześniej wspomnianego języka: Przybyłem, Zobaczyłem, Zwyciężyłem. To było tak dla informacji i poszerzenia Waszej wiedzy. Pozdrawiam! Wasz Stefan |
|
^ |
|
|
christobal weteran
Od: 2006.05.11 Posty: 2018 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 2006.05.19 12:19 Temat postu: |
|
|
maxton napisał(a): |
i taki zespol tez najczesciej robi gniota:) |
pozwolę sobie mieć nieco odmienne zdanie...
np Cytadela powstawała w zespole 6 osobowym. Dawno temu to było co prawda i na Amigę, ale gra była jak na tamte czasy przyjemna... |
|
^ |
|
|
Szynol moderator

Od: 2002.10.06 Posty: 389 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2006.05.19 12:33 Temat postu: |
|
|
diplodoc napisał(a): |
(...)gra była jak na tamte czasy przyjemna... |
niestety "tamte czasy" to pojecie kluczowe:)
Doświadczenie nabywasz w chwilę po tym jak go najbardziej potrzebujesz |
|
^ |
|
|
christobal weteran
Od: 2006.05.11 Posty: 2018 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 2006.05.19 12:40 Temat postu: |
|
|
Masz rację. Na owe czasy jednak ta gra robiła wrażenie. Na tyle duże, że szła jak przysłowiowa woda na rynku brytyjskim. Niestety w jej kolejne wersje [miał powstać ciąg dalszy równolegle na PC i Amigę] wmieszała się firma Optimus Nexus i projekt się rozsypał... A chwilę później upadł także Nexus...
A członkowie zespołu dorośli i przestali się bawić w robienie gier... |
|
^ |
|
|
^Tuti
Od: 2007.04.05 Posty: 1
|
Wysłany: 2007.04.05 10:18 Temat postu: |
|
|
A ja bym proponował Game Maker'a ;) Możesz zrobić gry typu ( jeżeli posiedzisz ) heroes... |
|
^ |
|
|
nooky

Od: 2007.08.30 Posty: 306 Skąd: Cracovia
|
Wysłany: 2007.09.14 22:15 Temat postu: |
|
|
o co to to nie. Far Cry'a robilo 6 osob z tego co mi wiadomo wspomoganych przez kliku freelancerow ;) wiec bez takich prosze
Cytat: |
Z reguly w zespolach tworzacych gre sa:
- graficy 3d tworzacy modele
- graficy 2d tworzacy teksture
- programisci "od silnika"
- programisci "od fizyki"
- programisci skladajacy w calosc.... |
oj uzupelnie o :
rysownika konceptów
animatora
riggera
osobe odpowiedzialna za SFX
muzyka
i oczywiscie project managera
a na dokladke polecam inwestora ;)
boom |
|
^ |
|
|
|
Page generation time: 0.0305s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug off