PROGRESO | WEBESTEEM | ART&DESIGN MAGAZINE 
Forum webesteem Strona Główna webesteem:forum

   Regulamin | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Statystyki | Ostatnie tematy | RSS | Rejestracja | Profil | Skrzynka | Zaloguj

moja pierwsza aplikacja na ajfon/ajpad :)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum webesteem Strona Główna | prezentacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafparis




Od: 2005.07.15
Posty: 916
Skąd: Kraków

PostWysłany: 2011.10.18 12:26    Temat postu: moja pierwsza aplikacja na ajfon/ajpad :)

www.magicwhale.com tutaj stronka studia nowo powstałego, a tutaj link bezpośredni do aplikacji: http://itunes.apple.com/us/app/bagatelle-pinbal.../id472761959?mt=8

enjoy :)



Raphael Pudlowski, freelancer Kraków, reklama, webdesign, print, flash
^
Odpowiedz z cytatem
wlodi




Od: 2007.02.01
Posty: 752
Skąd: wawa

PostWysłany: 2011.10.18 13:46    Temat postu:

możesz zdradzić ile osób było zaangażowane w porjekt i ile czasu trwał developing?


Mesmerik T-shirt Label
substancja | SubStudio | flicek
^
Odpowiedz z cytatem
noizz
weteran



Od: 2002.07.20
Posty: 2070
Skąd: from teh internets!

PostWysłany: 2011.10.18 14:53    Temat postu:

No to + €0,79 na dobry początek od kolegi.

BTW - nazwa appki coś nie halo - http://i.imgur.com/6mpPi.jpg



Good morning!
^
Odpowiedz z cytatem
rafparis




Od: 2005.07.15
Posty: 916
Skąd: Kraków

PostWysłany: 2011.10.18 15:34    Temat postu:

Dzięki hopaki :)
Z nazwą zobaczyłem problem, muszę dodać jeden parametr w buildzie, ale poczekam chwilkę aby zrobić trochę większy update.

Co do projektu, byłem ja, ja i ja ;)

Robiłem to w sporych odstępach, uczyłem się sporo, więc sama realizacja bez tych przerw to około 3 tygodni roboczych.



Raphael Pudlowski, freelancer Kraków, reklama, webdesign, print, flash
^
Odpowiedz z cytatem
noizz
weteran



Od: 2002.07.20
Posty: 2070
Skąd: from teh internets!

PostWysłany: 2011.10.19 0:45    Temat postu:

No to gratki i witamy w gronie ludzi orkiestr ;) Pochwal się w czym to poskładałeś i jak mniej więcej wyglądał proces programowania. O nową willę z basenem i walących drzwiami i oknami inwestorów nie pytam, bo to oczywista oczywistość.

BTW - piłka się czasami zacina w niektórych miejscach - rozważ jakąś opcję jej popchnięcia czy coś.



Good morning!
^
Odpowiedz z cytatem
keady




Od: 2002.01.29
Posty: 1393
Skąd: NowHere

PostWysłany: 2011.10.19 1:18    Temat postu:

Szacun! Tylko tak dalej :)


Temeshi * In My Type

Keep Moving / Keep Changing / Keep Flowing / With the Sun // 最高だ
^
Odpowiedz z cytatem
lukasyno




Od: 2008.02.23
Posty: 687
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 2011.10.19 8:08    Temat postu:

tez ciekawy jestem procesu tworzenia..
a dokladnei technologi, nie oszukujmy sie kazdy kto cos porobil w obj-c wie ze to woly jezyk o pojebanej skladni i programisci staraja sie pisac w nim jak najmnije kodu (generalnie komunikacja)w grach, a cala gierka leci w klasycznym c++.
O ile w przypadku prostych gierek to obj-c da rade ale i tak na niczym tracimy kilka fps.
A moze ta gierka robiona we flashu i kompilowana do iPhone/iPad, co wcale nie jest takie glupie w przypadku prostych gierek(o ile nasz projekt wpuszcza do appstore:P) to bardzo optymalne.



.:: Flash Dev ::.
^
Odpowiedz z cytatem
rafparis




Od: 2005.07.15
Posty: 916
Skąd: Kraków

PostWysłany: 2011.10.19 11:26    Temat postu:

noizz-> myślę aby dodać możliwość "szturania" piłki wstrząsając urządzenie, moja Żona też tak starała się robić, więc będzie to jak najbardziej naturalne :)

Co do procesu tworzenia, nawet nie zbliżajcie się do obj-C, można się porzygać, a samo wyświetlenie "hello world" zajmuje 100 linii kodu...
Są bardzo dobre frameworki jak np. cocos2d (darmowy), ja wybrałem corona SDK (199$ rocznie, 349$ jeżeli chce się też puszczać appki na androida). Jest bajecznie prosty w obsłudze, koduje się w LUA, jest to bardzo podobne do actionscriptu, i jest już kilka dodatkowych programów do robienia spritów, układania levelów/elementów itd, więc praca idzie dość płynnie.
Flasha nawet nie próbujcie, zacina się niemiłosiernie na IOS, jedyna sensowna gra wydana na appstore z flashem to przygodówka machinarium, i działa tylko na ipadzie2 (mocniejszy procesor i 2x więcej ramu).



Raphael Pudlowski, freelancer Kraków, reklama, webdesign, print, flash
^
Odpowiedz z cytatem
rafparis




Od: 2005.07.15
Posty: 916
Skąd: Kraków

PostWysłany: 2011.10.19 11:27    Temat postu:

aha, i jeżeli ściągneliście grę, plz dodajcie ocenę (5gwiazdek oczywiście ;)), bo muszę mieć ich przynajmniej 5 aby zaczynała się wyświetlać ocena.


Raphael Pudlowski, freelancer Kraków, reklama, webdesign, print, flash
^
Odpowiedz z cytatem
KINIO




Od: 2006.09.11
Posty: 465
Skąd: krak.off

PostWysłany: 2011.10.19 12:29    Temat postu:

zaraz od brata wytargam iphona i sprawdzę ;) ciekaw jestem bardzo cio to urodziłeś :D

...aaa tak z innej bajki, to sajt ci się posypał w stopce :|



www.grupaclue.pl - systemy audiowizualne, systemy konferencyjne, inteligentne domy, kraków
^
Odpowiedz z cytatem
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum webesteem Strona Główna | prezentacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

FAQ


serwery wirtualne, tanie domeny

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

91063369

Page generation time: 0.0205s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug off