PROGRESO | WEBESTEEM | ART&DESIGN MAGAZINE 
Forum webesteem Strona Główna webesteem:forum

Regulamin | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Statystyki | Ostatnie tematy | RSS | Rejestracja | Profil | Skrzynka | Zaloguj

PROSTE FORUM

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum webesteem Strona Główna | zarządzanie projektami
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KINIO

Od: 2006.09.11

PostWysłany: 2011.08.25 11:48    Temat postu: PROSTE FORUM

Witam Koleżakni & Kolegów,

mam pytanie dotyczące FORUM, otóż znajomy mój chciałby postawić forum internetowe - ja miałbym mu w tym pomóc, ale nie jestem programistą PHP.

Czy znacie jakieś proste silniki, fora, kreatory czy inne wynalazki foro podobne które z założenia są FORAMI
....ale nie trzeba nad nimi spędzać reszty swojego życia by to upilnować ?

- będę wdzięczny za wszelkie linki, podpowiedzi etc... ect... ;)

www.grupaclue.pl - systemy audiowizualne, systemy konferencyjne, inteligentne domy, kraków
^
Odpowiedz z cytatem
Harry69

Od: 2009.03.26

PostWysłany: 2011.08.25 11:55    Temat postu:

Z takim lekkim szaleństwem w oczach podpowiem, że można łatwo i przyjemnie postawić forum na wordpressie.
Więcej: http://bbpress.org/
^
Odpowiedz z cytatem
dalej
Spambotassassin

Od: 2003.05.23

PostWysłany: 2011.08.25 11:57    Temat postu:

PHPBB3 absolutnie, bezdyskusyjnie, i tak dalej.
^
Odpowiedz z cytatem
oliusz

Od: 2007.08.31

PostWysłany: 2011.08.25 12:00    Temat postu:

pamiętaj tylko o dodatkach zabezpieczających ( minimalizujących spamowanie, oraz poprawiające wewnętrzne linkowanie, co by sie dobrze indeksowało w googlach). Chyba, że to ma być tylko forum dla wąskiego grona, bez rozgłosu.

pozycjonowanie Gorzów .::::. Porady prawne Gorzów .::::. lawenda
^
Odpowiedz z cytatem
dalej
Spambotassassin

PostWysłany: 2011.08.25 12:02    Temat postu:

oliusz napisał(a):