PROGRESO | WEBESTEEM | ART&DESIGN MAGAZINE 
Forum webesteem Strona Główna webesteem:forum

   Regulamin | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Statystyki | Ostatnie tematy | RSS | Rejestracja | Profil | Skrzynka | Zaloguj

Between Two Thieves
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum webesteem Strona Główna | grafika : prezentacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robotata




Od: 2003.04.22
Posty: 554

PostWysłany: 2010.09.24 18:32    Temat postu:

Pomysł fajny, ale w sumie to podobają mi się tu tylko dymiące oczy. Ilustracja pokazuje gwałtowny ruch, ale nie podkreśla go nic a wręcz odwrotnie - te ostre krawędzie, kompozycja (bardzo mnie się nie podobająca) są adynamiczne. Poza tym dla mnie jest tu widoczny problem fotografii HD (bo w/g mnie wizualne inspiracje tu to Hejz i HD foto) - nadmiar detali. Przepalonych, nadwyraźnych, ilościowo bez opamiętania. Efektem tego brak tu porządku, klucza kompozycyjnego. Wszystko jest tak samo ważne, tak samo ciągnie oko.

Wydaje mi się że najsłabszym elementem jest ten układ kompozycyjny.



http://www.robotata.net
^
Odpowiedz z cytatem
huh
weteran



Od: 2006.07.04
Posty: 2324
Skąd: Krakoff

PostWysłany: 2010.09.24 22:53    Temat postu:

Cytat:
Poza tym dla mnie jest tu widoczny problem fotografii HD (bo w/g mnie wizualne inspiracje tu to Hejz i HD foto) - nadmiar detali. Przepalonych, nadwyraźnych, ilościowo bez opamiętania. Efektem tego brak tu porządku, klucza kompozycyjnego. Wszystko jest tak samo ważne, tak samo ciągnie oko.


@themon, współczesna młodzież ma inną percecję, żeby ściągnąć ich uwagę trzeba dużo detali.. dlatego tak wszyscy sikają w majtki gapiąc się na tekstury Hejza i jemu podobnych.
^
Odpowiedz z cytatem
huh
weteran



Od: 2006.07.04
Posty: 2324
Skąd: Krakoff

PostWysłany: 2010.09.24 22:54    Temat postu:

chyba pomyliłem tagi, miało być quote nie img

NP :)
// Dalej
^
Odpowiedz z cytatem
Robotata




Od: 2003.04.22
Posty: 554

PostWysłany: 2010.09.24 22:58    Temat postu:

@themon, współczesna młodzież ma inną percecję, żeby ściągnąć ich uwagę trzeba dużo detali.. dlatego tak wszyscy sikają w majtki gapiąc się na tekstury Hejza i jemu podobnych.[/quote]

e tam

współczesna młodzież nie czyta ale to nie znacy, że należy przestać pisać książki. Jak ktoś robi dla "współczesnej młodzieży" to powinien rysować projekty w stylu Omega Code - trójkąciki, diamenciki, róż i czerń, itd.



http://www.robotata.net
^
Odpowiedz z cytatem
teka




Od: 2002.02.13
Posty: 576

PostWysłany: 2010.09.24 23:46    Temat postu:

Ty na serio chcesz serio uwagi? Wiesz, nawet nie napisales co chcesz osiągnac w tej grafice. Czy pseudo realizm czy wlasnie takie zakrzywienie realizmu. W jednym jak i w drugim przypadku uwagi mogą być odmienne.

Themon sporo napisał. Ja moge dodac ze kompozycja jest do wygrania. Tylko widze inny problem. Są tutaj cztery swiaty ktore nie są w zaden sposob ze sobą polączone. Mam na mysli zwierzaki, kupe lisci i tło (las i liscie wirujace).
Blurowany las niby robi wrazenie głębi, niby liscie tez sa blurowane ale w sumei sa jednakowego waloru. Co czynie je plaskimi. Tak samo kupa lisci, za male, i za jasne po calosci nie ma w nich przestrzeni. Itp itd
"Dymek" z kruka to zmniejszone chmury i przez to widzac ze proporcje do ciala kruka są nie teges.
Mozna pisac jeszcze wiecej ale tak jak wspomnialem, nie wiem co chcesz osiagnac.
Ale i tak nie wiem kurwa o co oni się kłócą. O gołą czaszkę? Daj im tam chociaz oko do zjedzenia.



Ka Ka Kamien
^
Odpowiedz z cytatem
Alan
moderator



Od: 2002.03.01
Posty: 3097
Skąd: wawa

PostWysłany: 2010.09.25 17:22    Temat postu:

Dzięki wszystkim za uwagi i celne spostrzeżenia :)

@Themon
zgadzam się, jak zwykle sporo racji - lecz nie, Hejz nie jest moją inspiracją :) Doceniam to co robi i to co osiągnął w ciągu ostatnich kilku lat, ale nie staram się broń Boże naśladować jego stylu :)

@teka
Cytat:
Czy pseudo realizm czy wlasnie takie zakrzywienie realizmu. W jednym jak i w drugim przypadku uwagi mogą być odmienne.


Zakrzywienie realizmu, to nie do końca miała być odwzorowana realna sceneria (pomijając oczywiście wszystkie elementy nierealistyczne).

Cytat:
"Dymek" z kruka to zmniejszone chmury i przez to widzac ze proporcje do ciala kruka są nie teges.


A dymek specjalnie jest takim dymkiem :) ostatnio w teledyskach często wykorzystują coś, co chyba nazywa się powder smoke. Jest dużo gęstszy, zazwyczaj w jakichś ostrych barwach i jest rozproszonym proszkiem. Taki efekt chciałem osiągnąć. Choć oczywiście nie wszyscy przechodzą obok tego obojętnie, bo mi znajomy już też mówił, że te chmury są za gęste do rozmiarów ptaka. Być może powinienem poprawić.

Dzięki za uwagi, będę się szlifował :)
^
Odpowiedz z cytatem
Robotata




Od: 2003.04.22
Posty: 554

PostWysłany: 2010.09.25 21:26    Temat postu:

Alan napisał(a):

Hejz nie jest moją inspiracją :) Doceniam to co robi i to co osiągnął w ciągu ostatnich kilku lat, ale nie staram się broń Boże naśladować jego stylu :)


Między inspiracją a naśladownictwem jest tak duża różnica jak między katolikiem a obrońcą krzyża.



http://www.robotata.net
^
Odpowiedz z cytatem
rebeliarts




Od: 2006.10.25
Posty: 355
Skąd: Kraków

PostWysłany: 2010.09.25 21:53    Temat postu:

Cytat:
dlatego tak wszyscy sikają w majtki gapiąc się na tekstury Hejz


Sikaja, bo robią dobre rzeczy.
Ze z ciekawosci spytam co to sa tekstury hejza? Bo nigdy w zyciu o czyms takim nie slyszalem.
Co do projektu Alan, mnie w zaden sposob nie rusza, może poza tłem, bo wygląda spoko, ale pierwszy plan jest mega dziwny, a szczególnie sposób w jaki ta czaszka jest "położona" na tych liściach.



www.rebeliarts.org // update 09.02.2009
^
Odpowiedz z cytatem
huh
weteran



Od: 2006.07.04
Posty: 2324
Skąd: Krakoff

PostWysłany: 2010.09.25 22:23    Temat postu:

no wlasnie.. zawsze trafia się jakiś zacietrzewiony obrońca, przyjrzyj się obrazkom to będziesz wiedział, nie twierdzę że robią złe rzeczy, większość produkcji jest na wysokim poziomie warsztatowym, widać że na czasie nie oszczędzają... w większości ich rzeczy itd.. ;)

co do ilustracji z wątku, chyba wiem o co autorowi chodziło, i chyba za ciasny kadr. ;) kojarzy mi się to trochę z mangą, czy z omawianym majonezem ? może trochę, ale tylko ze względu na detale i baśniowość (?)



^
Odpowiedz z cytatem
huh
weteran



Od: 2006.07.04
Posty: 2324
Skąd: Krakoff

PostWysłany: 2010.09.25 22:30    Temat postu:

problem jest w kompozycji, czacha na środku do tego przekątna gdzie jest ta sama odległość od górnego końca po lewej co do dolnego po prawej, kompozycja jest prostacka, pisząc w skrócie.. co do tekstur, detali,
te skorupy (?) na dole są trochę nieczytelne i zbyt monotonne, może lepiej to skadrować na 16:9 bez skorup i czachy ? Wtedy wrażenie klatki z filmu będzie silniejsze i całość sie obroni ?



^
Odpowiedz z cytatem
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum webesteem Strona Główna | grafika : prezentacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

FAQ


serwery wirtualne, tanie domeny

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

90653091

Page generation time: 0.0241s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug off