 |
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reanimator moderator

Od: 2003.06.05 Posty: 447 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009.03.07 21:46 Temat postu: |
|
|
Gmax jest nieco okrojona wersja 3dMaxa. To stara jak swiat inicjatywa Autodesku, ktora sie nie sprawdzila. Dlatego udostepniaja to teraz za darmo.
Anyways, obawiam sie, ze moze byc problem z kompatybilnoscia Twojej wersji plikow maxowych. Moze przez jakis inny format, chociaz tez watpie...
[/u]
reanimacja CG Blog |
|
^ |
|
|
mach
Od: 2008.04.25 Posty: 124 Skąd: BB
|
Wysłany: 2009.03.10 11:47 Temat postu: |
|
|
Coz... program wczytuje siatki z maxa, czyli pliki 3ds, zawsze to cos, najwyzej zrobie animacje w gmaxie od nowa :( ale czy ta praca po czesci przeciez "na nowo" bedzie miala sens? Tu nie ma renderingu! Sciagnalem sobie to: http://www.geocities.com/arschtante/...ite10Beta3.zip to jest plugin umozliwiajacy rendering w gmaxie, lecz nie moge zainstalowac. Mam gmaxa na D:\gmax i taka sciezke wprowadzam przy instalacji pluginu, wyskakuje blad "'76' Path not found!" No kompletna bzdura, a jesli gmaxa instaluje na C: to go nie moge uruchomic (o czym pisalem powyzej, byc moze faktycznie dlatego ze mam 3dmaxa na C), tak czy siak moze jest gdzies inny plugin renderingu, bo z tym najwyrazniej cos nie tak, i najwazniejsze to o co sie mi caly czas rozchodzi - czy on ma mozliwosc exportu do swf?? |
|
^ |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Page generation time: 0.0268s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug off |