PROGRESO | WEBESTEEM | ART&DESIGN MAGAZINE 
Forum webesteem Strona Główna webesteem:forum

   Regulamin | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Statystyki | Ostatnie tematy | RSS | Rejestracja | Profil | Skrzynka | Zaloguj

Flash -> FB [ paczka od adobe wyrzuca błąd]
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum webesteem Strona Główna | flash
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasyno




Od: 2008.02.23
Posty: 687
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 2012.07.02 11:10    Temat postu:

A w czym kompilujesz?
JSON dostepny jest w fp 11, czyli w flash pro cs 5/5.5 domyslnie tego nie doswiadczysz (no chyba ze przerobisz playerglobal.swc i description.xml pod 11)

http://help.adobe.com/en_US/FlashPlatform/refer...cript/3/JSON.html

Zapolski, musial kompilowac pod fp 11(albo uzywa cs6 albo flex sdk > 4.6, albo cs 5/5.5 przerabiane (tutaj jak przerobic http://blogs.adobe.com/rgalvan/2011/11/adding-f...s5-and-cs5-5.html ))


A co do porzadku Adobe.. hmm identycznie bylo z fp10 gdy dodali klase Vector(w kontekscie tablicy typowanej), nagle wszystkie pczki ktore mialy nazwe takiej klasy(zazwyczaj w kontekscie matematycznym) zaczely sypac bledami ;) Bład jest prosty i latwy w usuneciu ale jak ktos nie ma pojecia WTF, to moze tego nie przeskoczyc...
PS swoja droga ten JSON natywny jest duzo duzo duzo duzo duzo szybszy ;)
^
Odpowiedz z cytatem
zapolski




Od: 2004.06.21
Posty: 730
Skąd: stolnica

PostWysłany: 2012.07.02 13:54    Temat postu:

lukasyno napisał(a):

PS swoja droga ten JSON natywny jest duzo duzo duzo duzo duzo szybszy ;)


A wiesz może dlaczego jest szybszy? To przecież (chyba?) ten sam kod.



reell
M jak 'motion' - wiele imion ma...
^
Odpowiedz z cytatem
lukasyno




Od: 2008.02.23
Posty: 687
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 2012.07.02 15:07    Temat postu:

Zauwaz ze kazdy nastepny FlashPlayer jesc ciezszy bo po prostu ma wiecej funkcji, jedna z tych Funkcji jest JSON, on jest pisany natywnie czyli w c/c++ ...
Wlasnie ze wzgledu na wydajnosc.. wydajnosc flasha vs c/c++ to doslownie fiat vs porsche... sprobuj we flashu recznie np zebrac pixele z bitmapy do tablicy. i zobacz ile to czasu zajmie a ile czasu zajmuje bitmapData. getVector, dlaczego taki przyklad? bo w tym przykladzie nie da sie oszukac.. musisz miec ilosc powtorzen rowna width * height co zapiszesz w trzech liniach na to nie znajdziesz optymalizacji, zadnego algorytmu itd... a mimo wszytsko natywna funkcja dziala duzo duzo duzo szybciej... Adobe dla newralgicznych funkcji / wymagających szybkości pisze natywne odpowiedniki ;)



.:: Flash Dev ::.
^
Odpowiedz z cytatem
shrubbery




Od: 2012.02.18
Posty: 491
Skąd: Łódź

PostWysłany: 2012.07.03 10:44    Temat postu:

ale który fiat vs które porsche ?
^
Odpowiedz z cytatem
lukasyno




Od: 2008.02.23
Posty: 687
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 2012.07.03 11:48    Temat postu:

Mysle ze byle ktory ;) Kazde dobre porsche jest lepsze od Fiata ;)
tak jak kazdy dobry kod w c++ jest lepszy od dobrego kodu w as3 ;)



.:: Flash Dev ::.
^
Odpowiedz z cytatem
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum webesteem Strona Główna | flash Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

FAQ


serwery wirtualne, tanie domeny

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

82243497

Page generation time: 0.0283s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug off