 |
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mach
Od: 2008.04.25 Posty: 124 Skąd: BB
|
Wysłany: 2009.06.22 22:01 Temat postu: [3dmax] Problem ze skinem |
|
|
Mam taki problem, otoz kiedy probuje ustawic skore dla szkieletu biped to czasem wyskakuje ni z tad ni z owat pare punktow z zajwiekszym nasileniem na czerwono w miejscu gdzie dana kosc nawet tego nie obejmuje http://mach.yum.pl/Untitled-1.jpg tu wszsytko widac. Jak to mozliwe, skad sie to bierze i jak to zmienic?? Mial ktos cos podobnego? |
|
^ |
|
|
Reanimator moderator

Od: 2003.06.05 Posty: 447 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009.06.23 8:43 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, ze uzywasz Envelopes i nie malujesz wag?
Faktycznie, bardzo dziwne.
reanimacja CG Blog |
|
^ |
|
|
mach
Od: 2008.04.25 Posty: 124 Skąd: BB
|
Wysłany: 2009.06.23 19:20 Temat postu: |
|
|
Tak. Nie mam pojęcia jak do tego doszło... Słyszałem, że można zablokować dowolny obszar skinu tak, by wagi nawet się tam nie pojawiły, na pewno by to zapobiegło takim sytuacją a i prostrze i dokładniejsze było by ich ustawianie. Jest to możliwe w wersji 8? A przy okazji jak można malować wagi? Pozdr. |
|
^ |
|
|
Reanimator moderator

Od: 2003.06.05 Posty: 447 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009.06.24 10:57 Temat postu: |
|
|
jest taki przycisk - Paint Weights.
Looknij do Helpa najlepiej ;)
reanimacja CG Blog |
|
^ |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Page generation time: 0.0272s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug off |