PROGRESO | WEBESTEEM | ART&DESIGN MAGAZINE 
Forum webesteem Strona Główna webesteem:forum

   Regulamin | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Statystyki | Ostatnie tematy | RSS | Rejestracja | Profil | Skrzynka | Zaloguj

Regulamin
Forum Webesteem jest częścią serwisu //Webesteem.
Rejestracja i korzystanie z forum są dobrowolne i jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przestrzeganie regulaminu i zasad przedstawionych poniżej. Złamanie ich może spowodować wyciągnięcie konsekwencji włącznie z zablokowaniem dostępu, skasowaniem konta i powiadomieniem odpowiednich władz (w przypadku naruszenia prawa obowiązujecego na terytorium RP).


 

Regulamin i zasady obowiązujące na forum.webesteem
1.
Pisz zawsze na temat. Twoja wypowiedź powinna być sensowna i pasować do podforum, w którym została umieszczona.
^
2.
Jeżeli zakładasz nowy wątek - jego temat (tytuł) powinien być krótki i adekwatny do treści wiadomości.
^
3.
Odpowiadając pisz zawsze na temat.
^
4.
Zanim odpowiesz, zastanów się czy rzeczywiście masz coś do powiedzenia, a twoja odpowiedź wniesie coś nowego do tematu. Posty w stylu: "to samo co poprzednicy", "ja też", "racja" albo ":)" będą kasowane.
^
5.
Zabierając głos w dyskusji staraj się nie odchodzić od tematu. Jeżeli masz coś istotnego do powiedzenia lepiej zacznij nowy wątek.
^
6.
Nie prowokuj i nie atakuj nikogo swoimi wypowiedziami. Teksty obrażliwe dla innych użytkowników forum będą usuwane. Traktuj innych uczestników tak, jak sam chciałbyś być traktowany.
^
7.
Przed rozpoczęciem nowego wątku, zawsze sprawdź czy interesujący cię temat nie został poruszony wcześniej. Nie zaczynaj tego samego wątku na kilku podforach.
^
8.
Na poszczególnych podforach mogą obowiązywać dodatkowe zasady. Należy ich przestrzegać.
^
9.
Nie można umieszczac na forum grafik, zdjęć czy animacji, a wyłącznie linki do nich. Chyba, że w zasadach obowiązujących na jakimś podforum jest wyraźnie napisane, że można to robić.
^
10.
Nie pisz wyłącznie WIELKIMI LITERAMI.
^
11.
Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwiaj listami prywatnymi.
^
12.
Jeżeli Twój post jest skierowany tylko do jednej osoby lepiej wysłać jej prywatną wiadomość lub e-mail.
^
13.
Posty zawierające nieuzasadnione wulgaryzmy, propagujące narkotyki, obrażające inne osoby, inne narodowości, religie, rasy ludzkie, zawierające informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, przyczyniające się do łamania praw autorskich, zawierajace dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli, adresy do stron zawierających pornografię, nielegalne oprogramowanie itp. będą kasowane bez dalszego informowania autora.
^
14.
Administratorzy i moderatorzy mogą zamykać wątki, edytować i usuwać posty (jeżeli naruszają regulamin tego forum, zasady dobrego wychowania i netykiety lub przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP) oraz przenosić je na inne, bardziej odpowiednie podfora.
^
15.
Kopiowanie i rozpowszechnianie treści znajdujących sie na forum, a nie będących wypowiedziami własnymi, jest zabronione.
^

Informacje dodatkowe
1.
Przeglądać forum i czytać posty mogą wszyscy użytkownicy jeżeli zasady konkretnego podforum nie stanowią inaczej.
^
2.
Umieszczać posty na forum mogą wyłącznie zarejestrowani i zalogowani użytkownicy. Posty opublikowane na forum nie podlegają kasacji (z wyjątkiem sytuacji opisanych w punkcie 13 tego regulaminu) chyba, że administratorzy serwisu postanowią inaczej. Jedna osoba może używać tylko jednego konta. Konto i posty pisane przez uzytkownika pozostają na forum bez względu na to czy użytkownik nadal korzysta z forum. Kasacji podlegają wyłącznie konta łamiące regulamin, pod warunkiem, że dane konto jest puste. W przeciwnym razie konto zostaje zablokowane.
^
3.
Użytkownicy forum mogą umieszczać w profilu swoje avatary. Avatar musi być dostosowany wielkością i wyglądem do podanego wzorca, który można pobrac ze strony profilu (plik w formacie PSD). Można również użyć jednego z udostępnionych przez nas avatarów. Osoby, które nie chcą oglądać avatarów mogą wybrać odpowiednią opcję dostępną w profilu użytkownika.
^
4.
Przy pisaniu postów można używać znaczników BBCode (oprócz zmiany wielkości czcionki i kolorowania tekstów).
^
5.
Wstawiać pliki graficzne (rysunki, grafikę, zdjęcia, animacje flash itp.) można wylacznie na przeznaczonych to tego podforach.
^
6.
Użytkownicy nie mogą edytować i usuwać wysłanych postów. Opcje te są dostępne wyłącznie dla administratorów i moderatorów.
^
7.
Ankiety w wątkach mogą umieszczać wyłącznie administratorzy i moderatorzy. Głosować w ankietach mogą tylko zarejestrowani i zalogowani użytkownicy.
^
8.
Wszyscy zarejestrowani i zalogowani użytkownicy mogą wysyłać do siebie prywatne wiadomosci (PW) za pośrednictwem forum.
^
9.
Do testów służy wyłącznie podforum Testy.
^

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Skocz do:  

FAQ


serwery wirtualne, tanie domeny

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

80768240

Page generation time: 0.0221s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 10 - GZIP enabled - Debug off