Regulamin |
Forum Webesteem jest częścią serwisu //Webesteem. Rejestracja i korzystanie z forum są dobrowolne i jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przestrzeganie regulaminu i zasad przedstawionych poniżej. Złamanie ich może spowodować wyciągnięcie konsekwencji włącznie z zablokowaniem dostępu, skasowaniem konta i powiadomieniem odpowiednich władz (w przypadku naruszenia prawa obowiązujecego na terytorium RP).
|
|
Regulamin i zasady obowiązujące na forum.webesteem |
1. Pisz zawsze na temat. Twoja wypowiedź powinna być sensowna i pasować do podforum, w którym została umieszczona. ^ |
2. Jeżeli zakładasz nowy wątek - jego temat (tytuł) powinien być krótki i adekwatny do treści wiadomości. ^ |
3. Odpowiadając pisz zawsze na temat. ^ |
4. Zanim odpowiesz, zastanów się czy rzeczywiście masz coś do powiedzenia, a twoja odpowiedź wniesie coś nowego do tematu. Posty w stylu: "to samo co poprzednicy", "ja też", "racja" albo ":)" będą kasowane. ^ |
5. Zabierając głos w dyskusji staraj się nie odchodzić od tematu. Jeżeli masz coś istotnego do powiedzenia lepiej zacznij nowy wątek. ^ |
6. Nie prowokuj i nie atakuj nikogo swoimi wypowiedziami. Teksty obrażliwe dla innych użytkowników forum będą usuwane. Traktuj innych uczestników tak, jak sam chciałbyś być traktowany. ^ |
7. Przed rozpoczęciem nowego wątku, zawsze sprawdź czy interesujący cię temat nie został poruszony wcześniej. Nie zaczynaj tego samego wątku na kilku podforach. ^ |
8. Na poszczególnych podforach mogą obowiązywać dodatkowe zasady. Należy ich przestrzegać. ^ |
9. Nie można umieszczac na forum grafik, zdjęć czy animacji, a wyłącznie linki do nich. Chyba, że w zasadach obowiązujących na jakimś podforum jest wyraźnie napisane, że można to robić. ^ |
10. Nie pisz wyłącznie WIELKIMI LITERAMI. ^ |
11. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwiaj listami prywatnymi. ^ |
12. Jeżeli Twój post jest skierowany tylko do jednej osoby lepiej wysłać jej prywatną wiadomość lub e-mail. ^ |
13. Posty zawierające nieuzasadnione wulgaryzmy, propagujące narkotyki, obrażające inne osoby, inne narodowości, religie, rasy ludzkie, zawierające informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, przyczyniające się do łamania praw autorskich, zawierajace dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli, adresy do stron zawierających pornografię, nielegalne oprogramowanie itp. będą kasowane bez dalszego informowania autora. ^ |
14. Administratorzy i moderatorzy mogą zamykać wątki, edytować i usuwać posty (jeżeli naruszają regulamin tego forum, zasady dobrego wychowania i netykiety lub przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP) oraz przenosić je na inne, bardziej odpowiednie podfora. ^ |
15. Kopiowanie i rozpowszechnianie treści znajdujących sie na forum, a nie będących wypowiedziami własnymi, jest zabronione. ^ |
Informacje dodatkowe |
1. Przeglądać forum i czytać posty mogą wszyscy użytkownicy jeżeli zasady konkretnego podforum nie stanowią inaczej. ^ |
2. Umieszczać posty na forum mogą wyłącznie zarejestrowani i zalogowani użytkownicy. Posty opublikowane na forum nie podlegają kasacji (z wyjątkiem sytuacji opisanych w punkcie 13 tego regulaminu) chyba, że administratorzy serwisu postanowią inaczej. Jedna osoba może używać tylko jednego konta. Konto i posty pisane przez uzytkownika pozostają na forum bez względu na to czy użytkownik nadal korzysta z forum. Kasacji podlegają wyłącznie konta łamiące regulamin, pod warunkiem, że dane konto jest puste. W przeciwnym razie konto zostaje zablokowane. ^ |
3. Użytkownicy forum mogą umieszczać w profilu swoje avatary. Avatar musi być dostosowany wielkością i wyglądem do podanego wzorca, który można pobrac ze strony profilu (plik w formacie PSD). Można również użyć jednego z udostępnionych przez nas avatarów. Osoby, które nie chcą oglądać avatarów mogą wybrać odpowiednią opcję dostępną w profilu użytkownika. ^ |
4. Przy pisaniu postów można używać znaczników BBCode (oprócz zmiany wielkości czcionki i kolorowania tekstów). ^ |
5. Wstawiać pliki graficzne (rysunki, grafikę, zdjęcia, animacje flash itp.) można wylacznie na przeznaczonych to tego podforach. ^ |
6. Użytkownicy nie mogą edytować i usuwać wysłanych postów. Opcje te są dostępne wyłącznie dla administratorów i moderatorów. ^ |
7. Ankiety w wątkach mogą umieszczać wyłącznie administratorzy i moderatorzy. Głosować w ankietach mogą tylko zarejestrowani i zalogowani użytkownicy. ^ |
8. Wszyscy zarejestrowani i zalogowani użytkownicy mogą wysyłać do siebie prywatne wiadomosci (PW) za pośrednictwem forum. ^ |
9. Do testów służy wyłącznie podforum Testy. ^ |
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
Page generation time: 0.0167s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 10 - GZIP enabled - Debug off |